Diversi Processi di Stamping Cumunu per i Parti di Stamping Metal

Attualmente, si pò dì chìstampatura in lamierahè un tipu di metudu di trasfurmazioni cù alta efficienza di produzzione, bassa perdita di materiale è bassi costi di trasfurmazioni.Grâce à l'avantage d'une haute précision,stampaturahè adattatu per a produzzione per grandi quantità di parti di trasfurmazioni di hardware, chì puderanu facilità a mecanizazione è l'automatizazione.Allora chì hè esattamente u prucessu di stampa di i pezzi di stampa di hardware?

Prima, per i pezzi stampati di hardware generale, ci sò quattru tippi di trasfurmazioni in a produzzione cum'è seguita.

1.Punching: U prucessu di stamping chì separa u materiale di piastra (cumpresi punching, dropping, trimming, cutting, etc.).

2. Curvatura : un prucessu di stampa in quale a foglia hè curvata in un certu angulu è forma longu una linea di curvatura.

3. Disegnu : Uprucessu di stampa di metalluchì trasforma una foglia piatta in diverse parti cave aperte o cambia più a forma è a dimensione di e parti cave.

4. Formazione parziale: un prucessu di stampazione chì cambia a forma di a parti in biancu o stampata da diverse deformazioni parziali di natura diversa (cumprese processi di flanging, swelling, leveling and shaping, etc.).

wps_doc_0

Siconda, quì sò e caratteristiche di u prucessu di stampa di hardware.

1.Stamping hè una alta efficienza di pruduzzione è u metudu di trasfurmazioni di cunsumu materiale bassu.In più, a pruduzzione stampata ùn solu strive à ottene menu scarti è pruduzzione senza rifiuti, ma ancu sfrutta pienamente i resti di u bordu ancu s'ellu sò dispunibili in certi casi.

2. U prucessu di funziunamentu hè còmuda è ùn hè micca bisognu di un altu livellu di cumpetenza da parte di l'operatore.

3. I pezzi stampati in generale ùn anu micca bisognu di più prucessu meccanicu è anu una alta precisione dimensionale.

4. Stamping parts hannu megliu interchangeability.U prucessu di stampa hè più stabile è u listessu batch di pezzi stampati ponu esse scambiati è usati senza affettà l'assemblea.Puderanu esse scambiati per l'altri senza affettà l'assemblea è u rendiment di u produttu.

5. Siccomu i pezzi stampati sò fatti di platti, anu una qualità di superficia megliu, chì furnisce e cundizioni convenienti per i prucessi successivi di trattamentu di a superficia (cum'è l'electroplating è a pittura).


Tempu di Postu: Nov-11-2022