Chì ci hè a diffarenza di stampatura è stampa di precisione?

Prucessu di stampahè una tecnulugia di pruduzzione per ottene parti di produttu di una certa forma, dimensione è prestazione deformendu u materiale di foglia direttamente in u fustu cù u putere di l'equipaggiu di stampazione convenzionale o speciale, è u prucessu di stampa pò esse divisu in stampa di precisione è stampa generale.

w3

A stampa di precisione hè un metudu di trasfurmazioni di materiale sviluppatu nantu à a basa di u prucessu di stampazione cumuni.Hè un prucessu per ottene pezzi stampati di precisione per migliurà a precisione di guida, riducendu a distanza trà i fusti cunvex è cuncavi, aumentendu a pressione inversa è u cerculu di crimping V-ring, etc. cumposti cù altri prucessi di furmazione sottu à a cundizione di un forte stress compressive tri-way.

w4

Precisionemetallustampaturarichiede alta precisione di pezzi stampati.In u prucessu di trasfurmazioni è pruduzzione, stamping rolls o furmendu, u supportu tecnicu di presse di precisione adattate, fustelle, materiali, lubrificanti, etc. deve esse cunsideratu, è i requisiti sò elevati.U stampatu ordinariu richiede menu precisione per i pezzi stampati, ma hà ancu a so dumanda specifica di u mercatu.U gruixu di u materiale di basa hè più grossu è ùn hà micca bisognu di cutting, chipping, stretching è altri prucessi, è i materiali stampati sò platti, pipi, etc. Quandu a quantità unica di u pruduttu ùn hè micca necessariu, stamping ordinariu pò risponde à i bisogni.In u prucessu di pruduzzione di trasfurmazioni di parti stampate di precisione, stampate di bobine o furmazioni, hè necessariu di cunsiderà u sustegnu tecnicu di punzonatrici di precisione adattate, fustelle, materiali, lubrificanti, etc.

L'altru applicà circa 25% di a pressione di blanking principale à a fine di i rewinders di u pruduttu, chì hè chjamatu a pressione contru.Queste trè presse ùn interferiscenu micca l'una cù l'altru, è a magnitudine di ogni pressione hè sincronizzata cù a furmazione, è deve esse adattatu per i bisogni di trasfurmazioni di furmazione è blanking, etc., è ponu esse aghjustate à vuluntà.Inoltre, a vitezza di trasfurmazioni deve ancu esse aghjustata in cunfurmità cù i requisiti di e cundizioni di l'ughjettu di trasfurmazioni di furmazione o blanking.A struttura di u fustu ùn hè micca solu simplice è ligeru, ma ancu adattatu per l'usu.

A diffarenza trà stampatura di precisione è stampatura ordinaria si trova in i requisiti per l'equipaggiu di stampa è a precisione di e parti stampate richieste.À u cuntrariu, se i requisiti per a precisione di i pezzi stampati ùn sò micca troppu altu è a stampatura hè fatta da materiale di fogliu cumuni, a macchina di stampa cumuna pò esse scelta secondu e caratteristiche di stampa.


Tempu di post: 10-Jan-2023