Avanzate recenti in a tecnulugia di dissipatori di calore

L'avanzati in a tecnulugia di dissipatori di calore rispondenu à a crescente dumanda di apparecchi elettronichi di rinfrescamentu.Sicondu "Recent Advances in Heat Sink Technology", novi materiali, disinni è microfluidichi sò spazii impurtanti di prugressu.

sdee (1)

I novi materiali, cum'è a ceramica di alta conductività termale, i composti di fibra di carbonu è i materiali nano-composti furniscenu una forza megliu, una densità più bassa è un rinfrescamentu resistente à a corrosione.Inoltre, i dissipatori di calore microstrutturati, i dissipatori di calore di materiale poroso è i fluidi cunduttori termichi migliurà a superficia, a velocità di reazione chimica è u cambiamentu di fase per rinfurzà u raffreddamentu.

sdee (2)

A tecnulugia micro-fluidica face ancu passi in u disignu di dissipatore di calore, ottene un cuntrollu precisu di fluidu, turbulenza per aumentà a superficia, è autopulizia è rinfrescante di u fluidu per un costu di mantenimentu più bassu.

In generale, sti avanzamenti prumove u sviluppu di a tecnulugia di l'informatica elettronica cù un rendimentu più altu, affidabilità è durata di vita di i dispositi.


Tempu di Post: 17-May-2023