L'Introduzzione è Pruduzzione di Pruduzzione di Spring Contact

1.Introduction di u cuntattu di primavera di metallu

Metallucuntattu di primavera, cunnisciutu ancu com'è shrapnel di hardware, appartene à e parti di stampatura di hardware, chì hè un tipu di materiale hardware elettronicu.A shrapnel di hardware di precisione cumuni hè un accessoriu metallicu impurtante di parti elettroniche, è ghjoca di solitu un rolu di cunduzzione, switch, clamping, resonance, etc. tondu, a forma di Z, a forma di cucchiara, etc.

dtrfhg (1)

2. U prucessu di pruduzzione di cuntattu primavera di metallu

U prucessu di pruduzzioni di u cuntattu di primavera di metallu hè un prucessu spiciali di trasfurmazioni di u materiale in parti à traversu u prucessu di stampa à friddustamping die.

3. Gamma Applicazioni di cuntattu primavera metallu

U cuntattu di primavera di metallu hè largamente utilizatu in i nostri prudutti di ogni ghjornu per diverse industrii.Pò esse appiicatu à carte di telefoni cellulari, antenne di telefoni cellulari, interruttori di membrana, interruttori di cuntattu, schede PCB, schede FPC, dispositivi medici, cuffie, jack audio, connettori, micro motori, sensori, interruttori di relè, 3C digitale, strumenti di l'automobile toccu di luce. switches è altri prudutti.

dtrfhg (2)

4. Materiali cumuni di u cuntattu di primavera di metallu

I materiali cumunimenti utilizati sò: rame berilliu (bisognu di trattamentu termicu), cobre titaniu, bronzu fosforu, ottone, acciaio inox, azzaru primavera, etc.

5. Trattamentu di superficia esigenze di cuntattu primavera metallu

Placcatura in oro, argentatura,nichelatura, stagnatura, pulizia ultrasonica d'oliu, etc.

6. U focu di cuntrollu significativu nantu à u cuntattu di primavera di metallu

(1) materie prime: prova di durezza, prova di allungamentu, prova di forza di trazione, prova di forza di rendiment.

(2) Dopu a placcatura: prova di spray sali, prova di spessore di film, prova di invechjamentu à alta temperatura.

(3) Test di vita di u cuntattu di primavera di metallu.

7. Esigenze Packaging di cuntattu primavera metallu

Sicondu a funzione di u produttu è a dumanda di u cliente, MINGXING Stamping pò offre diverse soluzioni di imballaggio, chì copre rotuli di cinta, imballaggi di pin sciolti, imballaggi di scatula blister, imballaggi di cinta di trasportatore, etc.


Tempu di Postu: Feb-10-2023