Diversi metudi cumuni di trattamentu di a superficia d'aluminiu in u processu di hardware di precisione

utrgf

1.lucidatura:Pò superà i difetti, sguassate i burrs è rende a superficia luminosa.

2.Sabbiatura:U scopu di u trattamentu di a superficia di l'aluminiu di trasfurmazioni di metalli di precisione hè di superà è copre alcuni difetti di l'alia d'aluminiu durante a machining è di scuntrà alcune esigenze speciali di i clienti per l'apparenza di u produttu.Ci sò sabbia di vetru, sabbia di tungstenu, etc., chì mostranu diversi sentimenti, simili à a struttura ruvida è secca di vetru di terra, è muffa di sabbia fina pò ancu vede i prudutti d'alta qualità.

3.Electroplating:relativamente cumuni, è ci hè ancu un prucessu di trattamentu di l'electroplating dopu a lucidatura.

4.venature :hè un metudu di trattamentu di riprocessamentu dopu a furmazione di u muffa, è u mudellu hè trattatu da u tornu.U corpu adultu mostra caratteristiche di struttura assai regulare.

5.Pulisce u mudellu:hè chjamatu filu drawing, è u so funziunamentu hè simile à quellu di mudellu di vittura, chì hè liscia è cuntinuu nantu à a superficia.A diferenza hè chì u mudellu di vittura hè un mudellu circular, è u mudellu di pulisce hè un mudellu lineare.

6. Ossidazione(culore): l'ossidazione di u trattamentu di a superficia d'aluminiu pò esse usata in duie manere per rinfurzà e proprietà fisiche è ghjunghje à u scopu di culurite.Spessu vedemu alcune targhe di metallo, nantu à quale u logu di u produttu o di a cumpagnia hà strisce filiformi inclinate o dritte.Questu hè u bordu di u prucessu di ricami, simili à l'effettu di lucidatura è di galvanica, ma u metudu di trasfurmazioni hè diversu, è l'effettu hè diversu.U metudu di trasfurmazioni hè un prucessu meccanicu, chì mostra un effettu assai luminoso è luminoso.


Tempu di Postu: Feb-16-2023