Notes nantu à a Selezzione di Stamping Aluminium

1. A selezzione di stampa di lega d'aluminiu deve esse basatu nantu à i requisiti di prestazione di uprudutti di stampaper determinà a so qualità di materiale.In generale, i gradi di materiale in lega d'aluminiu utilizati per a stampatura sò 1050, 1060, 3003, 5052, 6061, 6063, etc.

2. Quandu sceglite a stampa di lega d'aluminiu, l'indici di rendiment cum'è a forza di trazione, a forza di compressione, a plasticità, a tenacità è u statu di trattamentu termale di u materiale in lega d'aluminiu deve esse cunsideratu per assicurà a qualità di l'alluminiu.pezzi stampati.

sdtrgfd (1)

3. Quandu sceglite a stampatura di lega d'aluminiu, i bisogni di u trattamentu di a superficia di u stampamentu deve esse cunsideratu, in generale ci sò l'electroplating, l'ossidazione anodica, u revestimentu in polvere, lucidatura è altri trattamenti per assicurà l'estetica di a stampa.

4. A selezzione di stampa d'alea d'aluminiu deve ancu cunsiderà u prezzu di u materiale d'alea d'aluminiu.In generale, u prezzu di u materiale di lega d'aluminiu di bona qualità hè più altu, è u prezzu di materiale di lega d'aluminiu di qualità hè più bassu.

5. Quandu sceglie u stampatu di l'alia d'aluminiu, u fornitore di materiale deve ancu esse cunsideratu.In generale, u fornitore di materiale cù una qualità megliu deve avè una reputazione più altu per assicurà l'affidabilità di u materiale.

6. A selezzione di stamping alliage d'aluminiu deve ancu cunsiderà u requisitu di taglia di u stamping.In generale, più grande hè a dimensione di u stamping, u più grossu hè u gruixu di materiale necessariu.

sdtrgfd (2)

7. Quandu sceglite u stampatu di l'alea d'aluminiu, hè ancu necessariu di cunsiderà i bisogni di u moldu di e parti stampate.In generale, più altu hè i requisiti di muffa di e parti stampate, più alta hè a qualità di materiale necessariu.

8. Quandu sceglite l'alliage d'aluminiu stampatu, duvemu ancu cunsiderà i bisogni di u prucessu di produzzione di e parti stampate.In generale, più altu hè i requisiti di u prucessu di produzzione di e parti stampate, più altu hè u rendimentu materiale necessariu.

In una parolla, quandu sceglitestampa d'aluminiu, Fattori cum'è a forza di trazione, a forza di compressione, a plasticità, a tenacità, u statu di trattamentu termicu, i requisiti di trattamentu di a superficia, u prezzu, i fornitori, i requisiti dimensionali, i requisiti di muffa è i requisiti di u prucessu di produzzione di u materiale deve esse cunsideratu cumpletamente secondu i requisiti di prestazione di a stampatura. prudutti per assicurà a qualità è l'estetica di e parti stampate.


Tempu di post: May-12-2023