Punti Chiavi di Principi di Design per Hardware Stamping Parts

Cù u migliuramentu cuntinuu di u livellu di u salariu di i travagliadori in l'industria di stampa, riducendu u costu di fabricazione manuale di stamping hè diventatu un compitu urgente per i fabricatori di processazione di pezzi stampati di hardware.Unu d'elli hè l'usu di a fustellatura cuntinuu, chì pò esse usata per stabilisce una linea di produzzione di stampa automatica à pocu costu è efficiente.U fustu cuntinuu richiede precisione è cumpunenti cumplessi.I prublemi chì devenu esse attenti à u disignu di e parti di stampa di hardware sò più sufisticati di quelli di stampi di stampa generale.I punti chjave di i principii di cuncepimentu di parti stampate di hardware sò i seguenti:

dstrh

1. I pezzi stampati cuncepiti da noi deve esse trattatu cù l'equipaggiu esistenti è prucessi quant'è pussibule, chì hè favurèvule per allargà a vita di serviziu di u stamping die.

2. I pezzi stampati disignati duveranu risponde à i requisiti di l'usu di u produttu è u rendiment tecnicu, per facilità l'assemblea è u mantenimentu.

3. I pezzi stampati disignati duveranu esse conducive à migliurà a rata d'utilizazione di materiali metallichi, riducendu i tipi è specificazioni di materiali, è minimizendu u numeru di materiali chjuchi.Se e cundizioni permettenu, i materiali cù un prezzu ligeramente più bassu anu da esse usatu è i pezzi sò tagliati senza scrap è cù menu scrap.

4. I pezzi stampati cuncepiti da noi deve esse simplicità in forma è raghjone in a struttura, chì hè cunvenutu per simplificà a struttura di a matri è u prucessu.Vale à dì, i prucessi di stamping menu è più simplici deve esse usatu per compie a trasfurmazioni di a parte sana, è altri metudi ùn deve esse usatu per riprocessà quantu pussibule.Hè ancu favurèvule à l'operazioni di stampa, per facilità a mecanizazione è l'automatizazione, è migliurà a produtividade.

5. In più di assicurà u so funziunamentu nurmale, i pezzi stampati disignati anu ancu avè una precisione dimensionale bassu è rugosità di a superficia per facilità u scambiu di prudutti, riduce i prudutti di scarti è assicurà a stabilità di a nostra qualità di produttu.


Tempu di Postu: Nov-16-2022